zondag 29 november 2009

Jaarboeken.....

De afgelopen week ben ik heel erg druk geweest met mijn nieuwe uitdaging. Drie.....ja julie lezen het goed...DRIE jaarboeken ga ik maken over 2010. Eentje voor mezelf, en de andere voor de meiden. Het word een heel spannend jaar voor allebei, want Charlotte gaat van 4 VMBO naar het MBO en hanneke gaat de basischool verlaten en gaat naar de brugklas. Dus dat word heel erg spannend. Daarnast heeft Charlotte dit jaar haar gala van school, zeilstunt en natuurlijk haar examen. Hanneke heeft dit jaar het afscheidskamp, en de musical. Dus een leuk jaar om voor mij vast te leggen. De basis van de boeken is klaar. Dus van mij mag het 1 januari worden dat ik foto's kan gaan maken en natuurlijk op het einde van de maand het boek bij kan werken. Binnenkort volgen de foto's van de kale boeken.....

1 opmerking:

Saskia zei

Leuk idee die jaarboeken. Hoe heb je het voorbereidend werk gedaan? Heb je alvast lay-outs gemaakt en plak je daar dan foto's bij? Ik ben benieuwd naar het resultaat. Zet je ook wat pagina's op je blog?

Groetjes,
Saskia