maandag 1 maart 2010

Naar Paper en Pictures geweest.

We hadden afgesproken met mijn vriendin om op de koffie te komen gisteren. Maar zij woont nu in Vlaardingen dus dat is eventjes rijden. Ook moest ze werken tot 1 uur dus hadden we bedacht.....(had IK bedacht hahaha) om eerst naar Paper en Pictures in Doorn te rijden. Dat was een ritje van een uur en een kwartier dus dat was te doen. Nou we zijn om 10 uur vertrokken en waren om kwart over 11 uur daar. Het was net of je een hele grote snoepwinkel inliep. Heel veel kleurtjes en allemaal mooie spullen. Eerst heb ik alle bestellingen gezocht, die iedereen opgegeven had en toen mocht ik zelf gaan kijken. Thijs liep het eerste rondje mee, maar daarna is hij in de koffiehoek gaan zitten bij de andere mannen die aan het wachten waren....

Hij zei al lachend: eigenlijk moeten we een forum of hyves oprichten voor alle wachtende mannen van scrapshoppende vrouwen.

Na anderhalf uur ben ik toch maar gaan afrekenen, zodat we niet al te laat in Vlaardingen aan zouden komen. Er stond natuurlijk een giga rij voor de kassa, dus was het iets later dan gepland voor we richting vlaardingen vertrokken. Daar hebben we gezellig koffie gedronken en tegen kwart voor 5 zijn we naar huis gereden waar we met pap en mam nog lekker kebab hebben gehaald.

Mijn aankopen van gisteren.....Het valt best wel mee eigenlijk....





Geen opmerkingen: