dinsdag 8 juni 2010

Jeetje wat vliegen de weken

Ja dus, de weken vliegen voorbij. Maar het zijn dan ook spannende weken de afgelopen tijd.....Charlotte heeft haar examen gedaan en we zijn heel erg benieuwd of ze het gehaald heeft of niet. Morgen krijgt ze haar eerste punt te horen van haar praktijk examen van zorg en welzijn. Volgens de juffen op school hoefde ze zich geen zorgen te maken want ze had het goed gemaakt. Maar de andere vakken??????Ik ben benieuwd. Nog een weekje in spanning en dan weten we het. Vrijdag heeft ze haar gala avond van school en daar komen ook weer foto's van. Verder is hanneke druk bezig met haar afscheidsmusical op school. dat begint ook alweer op te schieten......Dus al met al SPANNEND.
Ik wil er graag weer wat foto's opzetten, maar de afgelopen paar kaarten zaten al in een envelop in de brievenbus zonder op de foto te zetten. De workshop van afgelopen zaterdag was superleuk en ik ga proberen er morgen de foto's van te plaatsen. Zo nu ga ik snel naar het politiek debat kijken zodat ik morgen goed kan stemmen......
( oh ja, morgen zijn Thijs en ik 21 jaar getrouwd.)

Geen opmerkingen: