zondag 10 oktober 2010

Een leuke dag bij Tiets.

Afgelopen weekend heb ik mijn eerste clubdag gehad van de club van Tiets. Op vrijdag middag ben ik naar Marielle in Vlaardingen gegaan en op zaterdagmorgen om 7.15 uur zaten we al in de trein naar Den Helder. Hetw as een hele leuke dag met een geweldig project.Toen we thuiskwamen lag de volgende verrassing in de brievenbus......

Mijn nieuwe visitekaartjes van Moeders voor Moeders.....



Het cadeautje wat we kregen van Tiets, Een kerstboom voor in de cuttlebug van Nellie Snellen.


Het paket waarmee we aan de slag moesten. Dit was heel goed gevuld, met heel mooi papier....My minds Eye: Holly Jolly


Mijn aankopen van de clubdag. We mochten even shoppen bij Simpel scrappen met 10% korting.


Marielle en ik aan de freubel.


1 opmerking:

Cora zei

he bah wat een lelijk pakket en aankopen zeg!! geef maar aan mij!! hahaha KEI SJIEK!!!