vrijdag 21 januari 2011

Oh wat een flater......

Vanmorgen heb ik toch een flater gemaakt......Ik moest terug naar het ziekenhuis met Charlotte. Ze had haar knie verdraaid en daardoor een spiertje gescheurd. Vandaag moest ze even haar knie laten kijken. Dus we komen in de wachtkamer en daar zit een kennis met haar zoon. We waren wat aan het praten en lachen en hun mochten naar binnen. Even later mochten wij ook de gipskamer in en de dokter zou zo komen. Ik was nog even aan het praten met Harriet (de kennis, hun zaten het hokje naast ons, afgescheiden door een gordijn) De dokter komt en begint tegen Charlotte te praten en ineens gaat zijn pieper. Hij loopt heel even weg en ik pakte de tubigrip (soort kousje wat Charlotte om haar knie moest afgelopen dagen) en ik maak er een handpop van. Ik loop naar het gordijn en doe..PPPssssst. Harriet kijkt en begint te lachen want ik deed mijn arm tussen de gordijnen door. Charlotte moest ook lachen en ineens begint ze keihard te lachen.....Wat denk je?????? STAAT DIE DOKTER ACHTER MIJ........Nou ik kleurde en schaamde me wel een beetje......Nu kan ik er ook mee lachen, maar wat zal die arts gedacht hebben?????

2 opmerkingen:

Marielle zei

hihihdas wel een actie voor jou zeg, als het maar een knappe dokter was.........
met ons gaat het goed,ben nu weer een beetje aan het beginnen met scrappen, moet nog zoveel albums afmaken en van Jivano wil ik er nog maken ik lig behoorlijk achter.
Alleen met mijn bekken gaat het nog steeds niet goed ben nu doorgetsuurd naar maastrcht naar de neuroloog door venlo omdat ze wat hadden gevonden op de scan en ik steeds meer neurologische klachten erbij kreeg, en mdat ik nog steeds niet goed kan lopen maar ja dat moeten we maar weer afwachten.
liefs marielle

Hilde zei

hahahahaha hopelijk kun je er nu smakelijk om lachen!!
Ik in ieder geval wel...

Groetjes Hilde