woensdag 3 oktober 2012

Een berichtje....

Tja en dan zit ik hier om wat te schrijven voor mijn eigen blog. De maand is weer omgevlogen en er is niet echt iets gebeurd waarover ik kan bloggen. Ik heb wat kaartjes gemaakt, jaarboek bijgewerkt, en gewoon lekker bezig geweest met allerlei andere dingen, waaronder regelmatig wandelen buiten.



Ook zijn we naar de Floriade geweest in Venlo met de broers en schoonzusjes van Thijs.

De laatste week ben weer begonnen met weight watchers en daarbij hoort ook bewegen. Met onze Diesel kan ik gerust een eindje lopen en dan bedoel ik ook lopen......Met lady kon ik wandelen, maar omdat ze al 9 jaar is, is een kwartiertje wandelen al lang voor haar. Diesel loopt heel snel en voor mij is dit tempo heel erg goed. Maar als we dan terugkomen is Diesel wel uitgeteld.

Geen opmerkingen: