maandag 8 april 2013

Torentje voor de SU inkt.

Al weken ben ik aan het denken waar ik de SU inktpads in ga doen......Op internet heb ik al gezocht, maar ik heb nog niks gevonden wat ik kon gebruiken. Tot vanmiddag.....Ik ben eens bij Thijs in de werkplaats gaan zoeken en vond deze kartonnen doosjes.

Normaal staan hier de onderdelen in maar nu dus mijn inkt.....Ik heb er eentje beplakt met papier en zie hier het reslutaat. Verder komt er ook niks op want je ziet er verder toch niks van. En zeg nou zelf......Alleen die inktdoosjes zijn toch veel te leuk......

2 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Kijk dat is nog eens een creatieve oplossing. :))En het staat nog leuk ook. ;)
Je vroeg mij naar het modelkaartje op mijn blog hoe ik dat gedaan heb. Hier is een tutorial van You-Tube. http://www.youtube.com/watch?v=qhMJl_Mh8FY&list=FLRcX59TJzNh_3D3yFATcmyw Eigengelijk heel eenvoudig, om te maken maar wij denken weer veel te moeilijk. ;)
Veel succes.

Groetjes Rosalien

Rosalien Zwackhalen zei

http://www.youtube.com/watch?v=qhMJl_Mh8FY

2e poging want ik zag dat mijn linkje niet werkte en deze wel. ;)

Groetjes Rosalien