vrijdag 25 november 2016

Op internet had ik al wat over The Elf on the shelf gelezen en ik werd enthousiast. In december wil ik een december Daily gaan maken maar ik weet uit ervaring dat de inspiratie om foto's te maken eind december ver op is. Eigenlijk zit er een heel verhaal achter bij de Elf maar ik geef er een beetje mijn eigen draai aan. Ik wil de Elf mijn december maand mee laten maken en hem overal mee naartoe nemen (zover als dat mogelijk is)

Omdat ik niet kon kiezen heb ik er 2 gekocht....Een jongetje en een meisje. Ik was erg bang dat het jongetje niet op tijd zou zijn, daarom heb ik toch nog maar een meisje gekocht hier in Nederland. En wat een toeval, ze komen op dezelfde dag aan. Afgelopen weekend hebben we natuurlijk al namen verzonnen en we zijn eruit. Het jongetje heet Lucky en het meisje Twinkle.
Op naar december, naar hun avonturen.




1 opmerking:

Margot zei

Leuk! Ik ben benieuwd!