dinsdag 29 augustus 2017

Druk Druk Druk.......

Iedere keer neem ik me voor om niet zo lang te wachten met iets schrijven op t blog en iedere keer betrap ik me erop dat er weer zoveel tijd tussen zit. Waar blijft die tijd toch......het lijkt een paar weken geleden sinds mijn laatste bericht maar het is inmiddels al weer dik 4 maanden.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zoveel meer gedaan heb. weinig kaartjes gemaakt, weinig project life en weinig gehaakt. de aankomende weken zal er ook niet zoveel van komen want onze jongste dochter gaat verhuizen ( ze gaat op zichzelf wonen) en we zijn daar natuurlijk druk mee. Inpakken, uitzoeken en spullen bestellen en natuurlijk adviezen geven en shoppen. Tussen door nog werken,sporten en het huishouden, en dan zijn de dagen om. Wel heb ik de laatste weken in mijn bullet journal gewerkt. Wat is een Bullet journal......Een boek waarin je alles wat je wil schrijven tekenen of doodlen bij elkaar brengt. Je kan het zo uitgebreid doen als je wil. Van to do lijstje tot agenda en van gewichtsoverzichten tot spaardoelen. Alles kan en mag erin en dan op de manier dat het voor jezelf werkt.

Daarnaast ga ik proberen om een TN bij te houden.....TN staat voor Travelers Notebook. Je koopt een omslag en daarin kun je losse boekjes plaatsen die je ook weer kunt vullen met alles wat je wil. Vooral vakanties maar ook prive dingen of de hierboven beschreven dingen. Ik wil hem gaan gebruiken voor een soort Project life.
Als ik foto's heb van beide zal ik ze eens plaatsen.

Geen opmerkingen: