woensdag 25 juli 2012

Even stilstaan.....

De afgelopen week kreeg ik een boek in mijn bezit van Anne Tel. Dit is een kado van Moeders voor Moeders voor vrouwen die in juli en augustus 2012 ingeschreven worden bij MvM en mee gaan doen. Wij kregen als informatrices ook een exemplaar. Ik ben er in begonnen en had al snel kippenvel......Het boek begint als bij zovelen.......Je hebt samen besloten dat je een kindje wil en dat je wil gaan proberen om zwanger te worden......Maar dat is dan ook de enige overeenkomst bij heel veel stellen.......Soms zul je na een paar maanden zwanger zijn, en kun je blij zijn, maar het verloopt ook wel eens anders........Anne heeft dus dit hele mooie boek geschreven en het is echt een aanrader voor iedere zwangere vrouw.......voor de vrouw die makkelijk zwanger word is het een confronterend boek.......Dat het toch niet altijd soepel verloopt, en een zwangerschap niet vanzelfsprekend is. Voor de vrouw die lang moet wachten op een zwangerschap is het een boek van misschien wat herkenning....Je bent niet alleen, er zijn meer stellen die er wat langer over doen om zwanger te worden of misschien zelfs wel hulp nodig hebben om zwanger te worden. Bij het lezen van dit boek dacht ik......wat een doorzettingsvermogen van deze twee mensen........Diep respect heb ik hiervoor......Hoe vaak hoor ik niet van vrouwen die zeggen......het is zo'n gedoe om mee te doen met Moeders voor Moeders.....Nou als je dit boek uit hebt denk ik dat je je dan niet meer zo druk maakt om maximaal 10 weken "gedoe". Anne bedankt voor je openhartige en mooie boek. Voor meer over Anne, kijk op http://www.annetel.nl/.

Geen opmerkingen: