vrijdag 9 maart 2012

Alweer een maand voorbij.....

Jeetje wat vliegt de tijd......Voor je het weet is er dus alweer een maand voorbij. Dus maar weer snel een berichtje plaatsen.
Afgelopen maand is mijn vriendin uit Vlaardingen (bijna) 3 dagen geweest. We hebben flink gescrapt en gebept.Een doosje voor mijn ouders die deze maand 45 getrouwd zijn. Dit vul ik met wat lekkers.


 Een kaartje voor Joanie. Een cropvriendinnetje en we doen ook nog mee aan de verjaardagsketting van het SA forum.

 En nog zomaar een paar kaartjes.....


Ook mocht ik afgelopen week mijn pakket ophalen van Insiders. Ik mag gaan testen. Maggi Smulpannetje. Het lijkt me heel erg lekker dus ik ga van de week maar eens testen.
En vandaag kreeg ik een mail dat ik ook de nieuwste Dolce Gusto koffie automaat mag gaan proberen van Insiders. Daar hebben we allemaal heel erge zin in, want de koffie is gewoon heel erg lekker.

Afgelopen maandag had onze oudste dochter haar eerste rijles. Ze vond het spannend, maar ik nog meer.
En afgelopen donderdag is ze voor de eerste keer opgeweest voor haar Theorie examen en gelijk geslaagd.




Dit was het weer voor deze keer. Volgende keer hoop ik wat sneller een berichtje te plaatsen.

1 opmerking:

Miranda zei

Erg leuke dingen allemaal!!!

Fijn weekend vast!