woensdag 13 februari 2013

Doe@ding en Stampin Up.

De vorige week ben ik een dagje met Annie, naar Marielle in Vlaardingen gegaan. We zijn op tijd met de trein vertrokken en waren tegen kwart voor 12 in Vlaardingen. (door de sneeuw reden er treinen niet....Hier lag sneeuw en in Vlaardingen was alles groen, dus geen sneeuw.) We hebben heerlijk geshopt, maar het viel een beetje tegen wat er te koop was......er was wel veel te koop, maar heel veel wat ik op mijn lijstje had staan was er niet meer......Dat was jammer. Maar we hebben toch wel leuke spullen gevonden.....
Mijn aankoopjes dus van Doe@ding..

Afgelopen maandag kwamen dan eindelijk de spulletjes van onze Stampin Up avond. De eerste foto zijn mijn bestelde spulletjes......De kleine inktkussentjes, de envelop stans, lijm en cardstock in dezefde kleuren als de inkt.

De volgende foto zijn mijn cadeautjes....Omdat er Sale-a-bration was kreeg je voor iedere 60 euro die je zelf kocht een kadootje. Hiervoor had ik de kleine banner stempeltjes uitgezocht. Helaas zaten die er (nog) niet bij. Hopenlijk komen die nog. Verder kreeg ik nog glitter cardstock omdat ik gastvrouw was geweest.
Daarnaast mocht ik nog wat uitzoeken omdat er voor een bepaald bedrag was verkocht. Dit werden dus de kleine banner dies, 3 mooie stempelsets en een witte pen.....Die keuze was zeer moeilijk, maar het is gelukt.

Nu nog wachten op de kleine stempeltjes en dan kan ik ook met die leuke set gaan spelen. Nu is het kopen en bestellen ook afgelopen......De afgelopen maand had ik mijn distress inkt verkocht en we hadden gespaard met ons freubelgroepje dus mocht ik eens flink investeren in mooie nieuwe spullen.......

2 opmerkingen:

José zei

Kun je in ieder geval weer mooi vooruit;-)

Lischa zei

wat een leuke spulletjes heb je gekocht vooral de paperpads vind ik helemaal geweldig wat lieve leuke papiertjes.

groetjes jolanda