dinsdag 26 maart 2013

En nog een paar nieuwe spulletjes.

Het lijkt er op dat ik alleen maar spulletjes koop om te freubelen en er dan niks meer mee doe......Nou zo is het ook.....hahahaha. Ik kan zo genieten van mijn stempeltjes, inkt en papier.......Maar het word tijd dat ik weer wat ga doen, met de aankopen. Afgelopen week heb ik wel mijn jaarboek bijgewerkt. Ik liep meer als een maand achter, dus dat werd tijd. Foto's volgen nog.
Van Stampin up had ik nog een kadootje tegoed. Blijkbaar mocht ik als hostess nog 2 producten uitzoeken met 50%korting. Helaas kwam ik hier pas later achter en heb eens gevraagd wat hier nog mee gedaan kon worden. Gelukkig kwam de demonstratrice me tegenmoet en mocht ik alsnog van dit aanbod gebruik maken. Ik heb een stempelset gekozen en de snijmachine. deze kwamen afgelopen week binnen.
Terwijl ik bezig was met mijn jaarboek, kwam ik nog wat papier tekort, dus heb ik snel bij scrapbookdepot wat besteld. Ik ben helemaal weg van deze winkel want de leveringen gaan zo supersnel en goed. En het minimale bestelbedrag is maar 17,50 euro, en hoe snel zit je daar al aan.

Dus nu kan ik weer verder met mijn jaarboek.

En tot slot heb ik ook nog nieuwe schoenen gekocht. Vanaf 1 april ga ik weer werken als oproepkracht bij Crescendo in Venlo. Dat zijn zorgappartementen. Ik heb er heel veel zin in, mar ik moest natuurlijk wel goeie loopschoenen hebben. Dus bij deze.......

Zo dit was het weer voor deze keer. Nu ga ik snel wat eten en weer een flink stuk lopen.

Geen opmerkingen: