zaterdag 9 maart 2013

Yeahhhhh allemaal nieuwe spulletjes.

Daar ben ik weer even om jullie te laten zien wat ik nog gekocht heb op de beurs in Venray en mijn laatste bestelde spulletjes van Stampin up op de party van Henny.

Afgelopen vrijdag dus heelijk met Henny en Annie naar de beurs in Venray geweest. Het was niet super groot, maar er was natuurlijk genoeg om te kopen......Ik ben in ieder geval blij met mijn aankoopjes. Nu nog de tijd vinden om het te gaan gebruiken.

En mijn nieuwe SU spullen.....
Gaaf he. Nu is er nog een stempel en het snijapparaat in bestelling (omdat ik dat nog mocht bestellen, van mijn party de vorige keer)

Nog een update van mijn sollicitatie....... Aanstaande vrijdag ga ik een ochtendje meedraaien in een zorgappartementen complex hier in de buurt. Ik heb er superveel zin in.

1 opmerking:

Margot zei

veel plezier met je nieuwe spullen! leuk dat je mag komen sfeerproeven in het zorgcentrum, ben benieuwd!